Kategoria: reklama w sieci

Reklama natywna a content marketing i artykuł sponsorowany

przez fdsec34

Reklama natywna to treść, która jest pozbawiona cech, jakie przypisujemy standardowej reklamie. Nie odnajdziemy w niej zatem wezwania do działania czy innych zabiegów zachęcających do skorzystania z oferty. Jest ona często porównywana do artykułu sponsorowanego, jak i samego content marketingu. Czy jednak rzeczywiście możemy je ze sobą łączyć? Native Ads, czyli reklama natywna Pojęcie reklamy…

Content marketing – definicja

przez fdsec34

Czym jest content marketing i dlaczego każdy o nim mówi? Ta neutralna forma reklamy zyskuje coraz większe grono zwolenników. Jaka jest jednak jej definicja oraz czym różni się ona od standardowych działań marketingowych? Content marketing vs standardowa reklama Czy content marketing jest reklamą? Jak najbardziej jest. Jednakże wykorzystuje on inne mechanizmy wpływania na użytkowników, dzięki…

Content marketing – czyli treści użyteczne biznesowo

przez fdsec34

Działania content marketingowe są przede wszystkim kojarzone z dotarciem do użytkownika prywatnego. Jak się jednak okazuje, mogą być tak samo skuteczne w komunikacji B2B. Czym się różni dystrybucja treści do obu tych sektorów i jakie narzędzia content marketingowe warto wykorzystać? Czym jest content marketing? Content marketing jest bez wątpienia jednym z najbardziej popularnych rozwiązań stosowanych…

Jak odpowiadać na negatywne opinie w sieci?

przez fdsec34

Zanim zdecydujemy się na dany produkt lub usługę, chcemy poznać, co inni myślą na jej temat. Wystawiona ocena jest jednym z najważniejszych kryteriów, jakie decydują o tym, czy zdecydujemy się na konkretną firmę. Co jednak zrobić, jeżeli ktoś wystawi negatywną opinię? Jak się obronić, aby nie wywołać jeszcze większego konfliktu? Gdzie klient może zostawić nam…

Jak prowadzić kampanię marketingu szeptanego

przez fdsec34

Marketing szeptany to pojęcie, w którym kryje się wiele narzędzi, wykorzystujących zalety rekomendacji. Jednym z nich jest amplifying internetowy, pozwalający na dotarcie do konsumentów, poszukujących opinii na forach przed zakupem danego produktu bądź usługi. Czym jest amplifying internetowy? Ampliying internetowy jest jednym z narzędzi, jakie wykorzystuje marketing szeptanym. Polega on przede wszystkim na zwiększaniu interakcji…