Kategoria: pozycjonowanie stron

Od czego zależy cennik pozycjonowania?

przez fdsec34

Pozycjonowanie ma na celu zwiększenie widzialności strony internetowej w wyszukiwarkach. Przepaść pomiędzy cenami za tę usługę wydaje się jednak ogromna. Dlaczego więc niektóre oferty możemy nabyć za kilkadziesiąt złotych, a inne za kilkaset? Przede wszystkim konkurencja To jak duża jest nasza konkurencja oraz jak sami wypadamy na jej tle, jest najistotniejszy do wyceny pozycjonowania. Jeśli…

Jak działają wyszukiwarki internetowe?

przez fdsec34

Wyszukiwarki internetowe są rdzeniem dla prawie całego marketingu w internecie. To właśnie one odpowiadają za dostarczenie ruchu na naszą stronę i rozwój firmy. Jak jednak działają i jakie czynniki są najistotniejsze do ustalenia rankingu? Mały słownik pojęć Zanim przejdziemy do bardziej szczegółowych zagadnień, warto skupić się na podstawowych pojęciach. Poznanie ich definicji pomoże nam w…

Dlaczego warto postawić na pozycjonowanie lokalne?

przez fdsec34

W przypadku firm o lokalnym zasięgu warto postawić na pozycjonowanie lokalne. Okazuje się, obejmuje ono aż 46% wszystkich wyszukiwań! Jak więc zając najwyższą pozycję i zwrócić uwagę potencjalnych klientów? Czym jest pozycjonowanie lokalne? Jedną z najbardziej charakterystycznych cech pozycjonowania lokalnego jest natychmiastowe dostarczenie informacji o danych punktach, które znajdują się w pobliżu użytkownika. W tym…

Content marketing – definicja

przez fdsec34

Czym jest content marketing i dlaczego każdy o nim mówi? Ta neutralna forma reklamy zyskuje coraz większe grono zwolenników. Jaka jest jednak jej definicja oraz czym różni się ona od standardowych działań marketingowych? Content marketing vs standardowa reklama Czy content marketing jest reklamą? Jak najbardziej jest. Jednakże wykorzystuje on inne mechanizmy wpływania na użytkowników, dzięki…

Content marketing – czyli treści użyteczne biznesowo

przez fdsec34

Działania content marketingowe są przede wszystkim kojarzone z dotarciem do użytkownika prywatnego. Jak się jednak okazuje, mogą być tak samo skuteczne w komunikacji B2B. Czym się różni dystrybucja treści do obu tych sektorów i jakie narzędzia content marketingowe warto wykorzystać? Czym jest content marketing? Content marketing jest bez wątpienia jednym z najbardziej popularnych rozwiązań stosowanych…

Po jakim czasie są widoczne efekty pozycjonowania?

przez fdsec34

Pozycjonowanie ma na celu zbudowanie zaufania do naszej strony wobec użytkowników oraz wyszukiwarki. Zaufanie wymaga jednak czasu. Żeby osiągnąć pożądany efekt, pozycjonowanie musi przebiegać długofalowo. Długość, po jakim osiągniemy pierwsze rezultaty, jest jednak zależna od wielu czynników, które są indywidualne dla każdej witryny. Czym jest efekt pozycjonowania? Zanim odpowiemy na pytanie, ile czasu potrzeba na…

Jakie korzyści może dać pozycjonowanie strony?

przez fdsec34

Pozycjonowanie stron to dla wielu firm główna strategia marketingowa. Wyższa pozycja strony może nie tylko zwiększyć liczbę odwiedzin, ale również zadbać o wizerunek firmy i jej obecność na serwisach zewnętrznych. O jakich korzyściach warto jeszcze wiedzieć, zanim zdecydujemy się na usługę pozycjonowania? Dotrzyj do większej ilości klientów Pojawianie się na wysokiej pozycji dla wybranych słów…

Agencje SEO — Jakie usługi oferują i jak mogą pomóc nam zwiększyć widoczność witryny w sieci?

przez fdsec34

Agencje SEO to z pewnością dobry kierunek, jeśli zależy nam na zwiększeniu pozycji naszej strony internetowej w Google. Agencje tego typu posiadają największe kompetencje związane z pozycjonowaniem oraz oferują również szereg innych — dodatkowych usług, aby klienci pozycjonujący stronę mogli skorzystać też np. z uruchomienia kampanii reklamowych czy copywritingu. W tym tekście przedstawiamy wszystkie usługi,…

Google Voice Search i pozycjonowanie pod wyszukiwanie głosowe

przez fdsec34

Wyszukiwanie głosowe w Google stało się już na tyle popularne, że nie dziwi nas osoba idąca ulica i mówiąca do telefonu. Z tego wygodnego sposobu wyszukiwania danych korzysta również bardzo duża grupa osób używających wyszukiwarki Google. Trendem, który stara się dostosować do Google Voice Search, jest pozycjonowanie pod wyszukiwanie głosowe i optymalizacja witryny w taki…