Content marketing – definicja

przez fdsec34

Czym jest content marketing i dlaczego każdy o nim mówi? Ta neutralna forma reklamy zyskuje coraz większe grono zwolenników. Jaka jest jednak jej definicja oraz czym różni się ona od standardowych działań marketingowych? Content marketing…

Content marketing – czyli treści użyteczne biznesowo

przez fdsec34

Działania content marketingowe są przede wszystkim kojarzone z dotarciem do użytkownika prywatnego. Jak się jednak okazuje, mogą być tak samo skuteczne w komunikacji B2B. Czym się różni dystrybucja treści do obu tych sektorów i jakie…

Jak odpowiadać na negatywne opinie w sieci?

przez fdsec34

Zanim zdecydujemy się na dany produkt lub usługę, chcemy poznać, co inni myślą na jej temat. Wystawiona ocena jest jednym z najważniejszych kryteriów, jakie decydują o tym, czy zdecydujemy się na konkretną firmę. Co jednak…

Po jakim czasie są widoczne efekty pozycjonowania?

przez fdsec34

Pozycjonowanie ma na celu zbudowanie zaufania do naszej strony wobec użytkowników oraz wyszukiwarki. Zaufanie wymaga jednak czasu. Żeby osiągnąć pożądany efekt, pozycjonowanie musi przebiegać długofalowo. Długość, po jakim osiągniemy pierwsze rezultaty, jest jednak zależna od…

Jakie korzyści może dać pozycjonowanie strony?

przez fdsec34

Pozycjonowanie stron to dla wielu firm główna strategia marketingowa. Wyższa pozycja strony może nie tylko zwiększyć liczbę odwiedzin, ale również zadbać o wizerunek firmy i jej obecność na serwisach zewnętrznych. O jakich korzyściach warto jeszcze…

Jak prowadzić kampanię marketingu szeptanego

przez fdsec34

Marketing szeptany to pojęcie, w którym kryje się wiele narzędzi, wykorzystujących zalety rekomendacji. Jednym z nich jest amplifying internetowy, pozwalający na dotarcie do konsumentów, poszukujących opinii na forach przed zakupem danego produktu bądź usługi. Czym…